Mono Amor

Meeen nu vare länge sen :p
Såg att det vara några tappra läsare kvar haha.

Men har noll fantasi så har inte "orkat" skriva nått...
Nu sitter jag å väntar på att mamma ska komma hit så ska hon hjälpa mig att deklarera.. Göra avdrag för resor.
Fick ju reeeestskatt.. urk. Men när ja gör avdrag så kommer jag få tillbaka lite pengar iaf.
Har vart hemma hos Rosie tidigare idag och ätit våfflor å suttit i solen. Så himla skönt när det är sånt här väder och så blir man på så mycket bättre humör..
Eller mitt morgonhumör va inge vidare, va slut på kaffe så fick dricka te i stället... Vakna inte till ordentlig så jag gick och la mig igen efter frukosten å sen fick jag kaffe när vi kom till Rosie så då vart jag på bra humör igen.
Inte trodde jag att kaffe kunde påverka mig så där heller men men. Riktikg kaffetunna nudaa.

 Annars de senaste veckorna så har det väl inte hänt överfrivet mycket.. Jag och Thomas har kollat igenom box 1 &2 av Nip/tuck och är nu inne på tredje. Beroende framkallande. Men sen har vi inte 4 & 5 så får se om vi köper dem:)
Jag har även letat ihjäl mig efter inlines.. finns tydligen bara från storlek 37 och uppåt. Kollar man på junior storlekarna så är det bara skit inlines, Med plasthjul och rosa hjärtan på typ.. Suck. Antar att jag lär köpa 37 i stl och ha sockor på mig? Kul med det på sommarn :/  jaja..

Ikväll ska jag och Thomas ut och käka på Mulligans.. Mumma!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback