Lördag

Godmorgon.
Har nyss ätit en väldigt good frukost. Vi åkte till maragoni och köpte färskt bröd.
Frallor med ost och paprika på, kaffe och juice. Så nu e jag mätt i magen.

Funderar på om jag ska fixa till mig och sedan åka i väg och handla lite ingredienser till att baka.
Blir nog snickerskakor och chocolate chip cookies.

På eftermiddan idag ska jag bege mig in till gävle och umgås lite med Josse och Frida.
Blir väl en vända på stan å sen lite tjatter.

Nu ska jag ta hjälp av M och hänga på dörrarna på vitrinskåpet.
Kanske slänger in en före och efter bild på det sen.

Otto har fått en ny hundiglo som de så fint kallas ;D
Som han älskar sin lilla säng! :)



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback