Anna Ankas jul

Jisses va mycket jag hunnit med idag :)
Follat upp klänningen jag ska ha på nyår, målat klart byrån, promenerat, vart till öb, haft mamma,pappa å bror på julfika här, donat å pyntat med lite nya saker.. hm kanske inte va så jättemycket endå :P Men har vart i full gång sen M åkte vid klockan två iaf :)

Å i morgon är de jobb igen men de känns inte så jättetungt med tanke på att de bara blir tre dagar den här veckan å sen är det uppesittarkväll på onsdagkväll. Då kommer mamma, pappa å bror hit och vi ska bjuda på mat å spela bingolotto. Sen är de ju JULAFTON. Vi har köpt massa paket som ligger uppradade på finbordet.
Undra va M köpt till mig ;) hihi

Nu ska jag kika vidare på Anna Ankas jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback