Flitig Tyra

När ja kom innanför dörren från Boxen så trodde jag det va Otto som låg på mattan i hallen men icke...
De va Mille som hade lagt av jordens spya... ett berg rent ut sagt. Bläää. Va bara att sätta i gång och ta reda på det och sedan skura mattan (men de behövdes) å när jag endå va i gång så badade jag Otto och sen tog jag en sväng med dammsugaren. Sen badade jag mig själv och nu känner jag mig rätt nöjd :)

Så det va endå lite bra att Mille såg till att ja fick nått gjort. Men synd om han stackarn, man ser på han att han skäms när han gjort nått sånt där. Men han kan ju inte rå för de :)
Hoppas bara de va nått tillfälligt så de inte blir nå mer.

Ne nu ska ja varva ner och kika på tv en stund innan sovdags.

Natti


Kommentarer
Postat av: caarrooo

va sött med spya ;) hur blir det på juldan då, ska du ut å hänga nå i sandviken? pusss

2009-12-16 @ 09:37:01
Postat av: Thyran

Ojaa, så mysigt så att komma hem till :)

Neee fyy... inge juldag på Lobby i år. Bara svettigt å trångt! Själv då? Va sker på nyår då, är ni i viken då ? : ) Pusss

2009-12-16 @ 12:47:36
Postat av: carroo

haha förstår de, ne vi åker till örebro den 26,e så blir rätt lungt på juldan,,så om du inte har nå annat planerat kanske vi kan hitta på något alla.

nyår vet jag ej ännu är ledig i allo fall...sjdå? :)

2009-12-16 @ 20:57:31
Postat av: thyran

Ja de skulle vi kunna göra, ska höra lite med M om han har nå planer. PÅ nyår så blir de först innebandy på dagen å bastu sen på kvällen tänkte vi laga mat tsm å dricka å så där :) Är några stycken så de blir mys. Ni kan komma ni å om ni vill : )

2009-12-16 @ 21:20:24
Postat av: carroo

det låter som en bra ide :) ska höra med daniel för det låter roligt, va så länge sedan vi sågs, så ett riktigt nyårsfirande vore på sin plats :) är det hemma hos dig ni ska vara eller?

2009-12-17 @ 10:14:15
Postat av: thyran

Vi har ej bestämmt vart vi ska vara, men kan hoppas på att vi hittar nått större ställe å vara på :) Men i värsta fall blir de väl hos oss antar ja.

2009-12-17 @ 13:09:02
Postat av: carroo

det låter ju som det kommer bli lite trångt :D

men ska höra med daniel. händer nå skoj i helgen?

2009-12-18 @ 11:36:29
Postat av: thyran

Hehe jaaa vet :p därför ja heldre är nån annanstans :P

Ihelgen vet ja inte riktigt, börjar bli förkyld känns de som. Hoppas de inte blir så bara =) Sj då?

2009-12-18 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback