Gott Nytt År ! :)

Ja har knappt sovit något i natt. Låg först i sängen och försökte sova men va inte ens trött när klockan va halv ett...
Gick och la mig på soffan, då börjar nån granne hosta ashögt. Väldigt lyhört här så låg jag och lyssna på det och tyckte synd om den personen... hemska hostningar.. :/
Men till slut somna jag iaf och sen vakna jag av klockan 10 idag.

Har nyss klätt på mig, träningskläder. För idag ska vi spela innebandy några stycken i forsbackahallen. Nice.
Har vinklat om en klubba dagen till ära också :D eller ett blad ;p
Sen i kväll blir det mat, dricka, umgås och kanske spela nått! Tror de kommer bli riktigt skoj i kväll.
Fick slänga i hop en egen marinad i går till all kyckling som är till i kväll. Får se hur de vart :S

Jaaaa nu ska ja fixa vidare.
GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback