Jag lever :)

Vet att jag vart sämst på att uppdatera nu på ett tag å jag vet hur less ja blir själv när andra inte uppdaterar sina bloggar när han har tänkt gå in och läsa :) Men men här kommer en uppdatering iaf.

Gick upp tidigare idag för jag hade bokat in mig på ett spinningpass på 1h.
Satt i soffan innan ja åkte i väg och undra va jag hade gett mig in på egentligen, gå upp tidigare en lördag för att träna :S Men nu är det gjort och det är så himla skönt att ha det gjort. Super bra pass och pigg vart jag.
Tror jag ska försöka köra spinning på lördagsförmiddagarna frammöver :)

När jag kom hem vart de tunnbröd, juice och en kopp kaffe.
Nu sitter jag här i soffan igen och funderar på om de inte skulle vara mysigt att åka upp till högbo och ta med hundarna å gå en sväng där.. Ska höra vad M tycker när han kommer ut ur duschen.

Tidigare i veckan:
Har vart en stressig men super rolig jobbvecka. Delvis för att jag fått hjälpa andra och för att vi kom hem tidigare i går igen. Fick sluta klockan 13.00. Tredje fredagen i rad vi kommer hem tidigare. De gör så mycket att få de där extra timmarna.

Annars i veckan så har jag tränat en hel del.
Måndag: Box 75 min, Tisdag: Styrka 1 h, Torsdag: Spinning 30 min & Styrka 1 h, Å Lördag då: Spinning 1 h.
Har som mål att träna minst två dagar i veckan men tycker det är så roligt så nu blir det några fler pass.


Just det, vi har skaffat en minigran :P Igår när vi kom hem från jobbet packa vi in hundarna i bilen och åkte ut till marcus föräldrar och leta efter en gran å sen fika vi lussebullar och pepparkakor.
Åkte förbi rusta på vägen hem och köpte lite pynt till granen så nu står den här så liten å söt :)

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulli gull med en gran. hoppas de blir några klappar under den då. om ni vart snälla.:P

2009-12-06 @ 02:59:08
Postat av: Gabbe

Ja hör av dig du när ni kan ;D

2009-12-06 @ 14:35:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback