Kakkadua

Hej å hå, är de inte underbart med fredag så säg ? : )
Jag har nyss slängt i hop snickerskakor som nu står ute på balkongen i snön för att frysa till. Tänkte ta och koka knäck ikväll också men de får bli lite senare. M är i väg och hämtar kinamat till oss nu. Kurrar ordentligt i magen.
Ja va iväg lite tidigare och hämta ut mitt paket från Gina, allt såg jättebra ut så jag e nöööjd!

Igår va de julfeest på jobbet med mat och prisutdelning. Maten va väl inge vidare me tanke på att ja inte äter nått på julbordet men jag hitta lite goda mackor och sallad och sen fanns de ju gott dricka ;p
Trevlig kväll, synd bara de va på en torsdag för annars hade man kunnat stannat längre.
Jag fick pris också, eller diplom.. Årets säljare på UTM! :) Superkul att få sånt!
Bara de att ja blir helt skakis när ja ska gå fram och hämta diplomet... känns som benen ska vika sig haha.
:)

Till nått tråkigare, ja har ont i min axlar och armar och känner mig seg i kroppen över huvud taget.
Snorar och har mig också. Men ja ska tänka att jag Inte ska bli sjuk så kanske jag klarar mig!

Nu ska jag duka fram bestick och dricka så de är klart när maten anländer hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback