Ny design :)

Vi har vart i väg och handlat nu på kvällen... Pappa har min bil för han ska fixa en sak på den och då skulle jag få ha hans så länge. En gammal renault , verkligen gammal kan ja säga :D haha men den va skoj å köra men den är fruktansvärt ful :) Men den åkte vi i till willys hehe.

Madde åt halloumisallad på jobbet idag å de såg så gott ut så jag handla massa gosaker och gjorde en sallad nu på kvällen jag med.
Det jag hade i salladen:
Halloumi
Baby spenat
Baby tomater
Gurka
Röd lök
Avokado
Rostade solrosfrön
Fetaost
Och cesatdressing till det.
Smaskens :)

Hoppas de smakar lika bra i morgon på jobbet som det gjorde idag.

Nu ska ja kolla hur det går för Bondarna :)


Kommentarer
Postat av: Madde

vilken tur att jag kan insperera till en godsallad ;)

2009-12-09 @ 20:22:34
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback