Vita fina snö

Kom precis in från en promenad i snövädret med hundarna. Gick bort till arenan och släppte hundarna där de inte va plogat. Mille körde ner huve i snön och sprang samtidigt så nu är de plogat en liten väg där borta :D
Otto däremot lekte mulvard, han dök ner undern snön å sen kom han upp en meter bort, ser sjukt roligt ut :)
De är iaf helt slut nu och jag med  :) Jobbigt att gå i snö.

Tidigare i helgen så har vi inte haft mycket för oss, jag har känt mig halvförkyld så har inte velat gjort nå spc heller.
I går så satt jag i gång och målade skänken som vi haft i hallen, den är numera viit och står på torkning. Ska måla spegeln som satt ovanför också men de får bli en annan dag. Sen på kvällen laga jag i hop sjukt god mat :)
Fläskfile och klyftpotatis, pepparsås och sedan en röra med rödlök,ost och champinjoner till fläskfilen.
Så tog vi ett glas vin till men vart tidig kväller som vanligt.

Är så trött på at gå å snora å ha småont i halsen så vill bara att de ska bryta ut eller gå över nu.
Heldre bryta ut än att vara så här.

Jaaa, nu ska ja skriva en lista på va vi behöver handla....


Kommentarer
Postat av: Marcus

Maten var så god :) vi syns ikväll! Puss

2009-12-20 @ 14:46:12
Postat av: thyran

Va bra :) de gör vi. Puss

2009-12-20 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback