Jejj

Ska snart åka in till sandviken å kolla innebandy. Håller på å somna nu men men..

Idag har jag beställt väggtext till lgh.:) Kommer blir så niiice!!
Dagarna bara flyger ju ivägså snart står det inte på förens de är inflytt hihi.

Snart helg igen då:) Imon blir det nog mat och vinkväll å på lördag kanske church street. Å ja, jag vet att jag äter där ofta;) Men konstigt när dom har världens godaste mat!!!
Mormor fyller även år på lördag så ska dit en sväng och gratta.



Här Mårten ... De här är det bästa jag hitta... hoppas nån duger ;p


Happy face


Sad face


/E

Kommentarer
Postat av: sudden

Skådespelarkarriär Mårten?

2009-02-05 @ 22:44:11
Postat av: mårten

jadu, jag spelade mycket teater som ung. jag var faktiskt ganska lovande, men modellkarriären lockade mer och på den banan är det... skjortan jag har på mig är en DG (dolce gabbana för er omedvetna), den är faktiskt specialdesignad av Pierre LeFranc. T-shirten har jag faktiskt sytt själv, som en del av min egenlanserade kollektion "Roos af Schweden". Den passar mycket bra vid vanliga casualtillställningar såväl som premiärer osv. Förresten, ni måste bara testa Lacomes nya foundation, kolla bara hur den gör min hy alldeles slät och len...

2009-02-06 @ 09:18:53
Postat av: gabbe

haha KB :D kul.... har du sett nån sk? ;D

2009-02-06 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback