Heejpa..

Tog bara 152 bilder i lördags.. haha .. orkar inte lägga upp dom här .. ligger på facebook. :)


Mina matvanor har inte blivit dombästa sen jag flyttade hem kan jag meddela. Kvällsmaten i måndag va två korvbröd med ketchup och till de så drack jag oboy och idag så åt jag mackor med ost på och oboy. Hello extra kilon!!
Skärpning!! Åt faktikst kycklinggryta i går kväll iaf..som jag kocka till :) Godast ever! Glömde sambal bara :/

Ringde till husvärden idag och jag får dom tapeterna jag vill ha i köket även fast dom inte fanns med att välja bland.. wiiiee!


Bjuder på en bild när jag ser som mest intelligent ut (och uttråkad).. on woork.


Tar en på estet Marcus också .. on work





/E

Kommentarer
Postat av: mårten

åh my god vad fin du är på bilden, alltså... du ser ju alltid bra ut och så... men den där bilden var något speciellt.. blir lite varm i kroppen när jag ser dig.. önskar att det kanske blir du och jag en vacker dag... bilden på dig var också fin elin

2009-02-05 @ 08:59:58
Postat av: #13 i alba

Ovanstående kommenterare - A/S/L ???

2009-02-05 @ 09:13:11
Postat av: mårten

A/S/L. Age = Jag anser att ålder är helt orelevant här, kärleken är blind som man brukar säga. Sex = Javisst, ställer alltid upp! Location = Antingen hos mig eller dig, hotell går iofs också bra!

2009-02-05 @ 09:20:04
Postat av: Madde

Åh jag ser min gamla plats ;S nostalginoja nu då ;(

2009-02-05 @ 11:23:31
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback