From Paris to Berlin

Underbara daaaaag!!
Dagen börja med att jag och thomas gick och köpte nybakt bröd till frukost. Sen slappa vi bara i soffan å mööös.
Sen tog jag en promenad hem.. Så sköönt när solen är framme.
Har hållt på och donat här hemma och har balkongdörren öppen. Vååårmyys.


Senare idag kommer mamma å pappa å bror å hälsar på och då ska de bjudas på kakor som jag bakat i helgen.
Bakade halvmånar i går och så bakade jag crispy cookies tidigare i veckan.


Ifredags va jag och thomas på bio, Män som hatar kvinnor.. Skit bra film. se den!
I går kom frida på besök och kolla på lägenheten å sen åkte vi och köpte pizza å togmed hem till thomas där vi kolla på melodifestivalen. Kim å Linn kom också dit:) HEAT skulle ha vunnit!!
Sen kolla vi på rallybrudar.. Inte såå jätte bra .. hade förväntat mig att den skulle vara bätte.

Jag och thomas kom fram till att jag har bott på 6 olika ställen de senaste ca 4 åren. Plus några vänder hem till mamma å pappa i storvik under tiden också. Rätt sjukt ?
Börja på baldersplan med daniel, sen lgh i storvik .. iof bodde ja väl inte där riktikgt men sen hem till mamma å pappa , sen högbovägen, odengatan, mossvägen med thomas, hem till storvik IGEN och nu allevägen...
Haha.. rätt sjukt:)
Men allra bäst trivdes jag nog på odengatan i min lilla etta med altan. Grillfester och parti hela sommaren. De va tider de!
Jaja får se vart nästa flyttlass bär av haha!


/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu gumman det var tider det, altan och grillparty och våra cp filmer ;)

2009-03-15 @ 18:40:36
Postat av: Anonym

Jadu gumman det var tider det, altan och grillpartyn och fina fylle filmer med hb dunken ;)

går ju inte att skriva mina komentarer försvinner, hoppas denna kommer fram :P

2009-03-15 @ 18:42:52
Postat av: mamma

Vi tackar för det supergoda fikat vi fick, det smaka "gudomligt" gott för oss GI-bantare hi hi. pok

2009-03-16 @ 10:38:27
Postat av: thyran

Nemen har du lärt dig kommentera mamma :) Skooj!

Jaa men d va GI kakor, sa jag inte d ;)

2009-03-16 @ 19:44:09
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Madde

Yes I´m Back ;)

2009-03-17 @ 18:52:17
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Sophy

Jaa han är snäll ibland den där Simon..=) Nu är det upp till mig! =) jag är sååå godis och kaksugen idag..men nu jäklar..jag ska till sol och värme så ja ska fan klara de här!

Kramen

2009-03-18 @ 13:26:32
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: maalin

åh tack så mycket elin :)

2009-03-18 @ 19:09:37
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback