Jooda

 Sitter hemma hos thomas nu, jag och jessica gick och mötte jessicas lillasyster alexandra vid bussen å sen skulle dem gå och äta på stan och jag hälsade på här lite =) Frööös om händerna.

Äntligen är den här veckan sluut.
Veckorna går så sjuukt fort tycker inte man hinner göra nått i veckorna utan bara jobba och promenera.
Men det är ju bra att jag och Jessica börjat promenera iaf.. nått vettigt.
Va in till valbo i onsdags med mamma och shoppade lite. Använde rikspresentkorten, de kan ju inte ligga hemma å bli gamla;) Köpte två tröjor, en sjal och smink åt mig själv å sen köpte jag present till thomas som fyller år på söndag.

I helgen blir det lungt, för ja ska inte dricka på en månad har jag bestämd :) kanske någon cider bara men inte mer än så.


Ne har inget vettigt å skriva

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback