Pannkisar

Lagade pannkakor när ja kom hem idag å så dök thomas upp å ville ha pannkisar också men hade ju gjort för några så fick bjuda han på tacolasange sen i går i stället:p Men nu har ja fått min veckodos av pannkisar iaf.. tror jag ska till mormor nästa vecka å äta där. Gissa va d blir för mat då;)

Har vart ute och gått me jessica i kväll.. Gick till öb och handla ett rullkoppel till milio. Eftersom de gamla gick sönder.. de vägrade rulla in sig :)
Skulle baka kakor när jag kom hem men satt mig ner och prata i telefon me mamma å sen när vi la på så kom jag på att jag inte orka baka idag.. Så då hamna jag  i soffan som vanligt då.
Verkar bara vara skit på tv å karln är å ser på nå sport.. Så får jag sova själv i natt..Drygt. Vill ju ligga å mysas.
Men de blir väl lite Indramys iaf.

Imon ska våra rikspresntkort komma iaf har de så gott som lovat idag..sur ja blir om de inte kommer.
Väntar ju på 1500 i riksisar och ett biokort på 500.Inte helt fel;)
Kanske kan bli en bio på fredaaag. På lördag så får jag besök av Frida å så blir d mys till melodifestivalen.




/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggve bild Elin ;) man känner sig så hott ;)

2009-03-11 @ 22:11:47
Postat av: anna

Kolla in det här http://www.freestreet.se/?r=2087 man kan få gratis presentkort! ASBRA JU :D:D

2009-03-11 @ 22:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Madde

jagv et inte riktigt vadd e blir, eller alla dagar om fredag har jag inplanerat ;)

2009-03-12 @ 07:58:07
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hoohoooooooo!!! jag vill också ha pressent kort och bio =) tror du ni skickar det till mig?? annars då nå nytt?? puss o kram

2009-03-12 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback