Friday I`m in love

Idag slutade vi klockan 12.00 på jobbet. Underbart med dessa extra timmar.
Vi använda dem till att ligga i sängen å bara slappa och sova lite.
Tror jag fortfarande inte har vaknat till ordentligt.

Mamma skicka sms i morse och fråga om de fick ta med hundarna till stugan
och eftersom vi har saker inplanerade i helgen så kändes det som att de va skönare för hundarna att få vara med dit upp och springa fritt hela dagarna.
Men tomt är det här hemma utan vildarna.

Vi ska snart åka in till Gävle och äta på Östens Pärla. Jag tror jag ska ta sushi men de kan ju ändras ;p

Imorgon är det dags att fylla i ögonbrynen... nu HOPPAS jag innerligt att det blir av eftersom hon ställt indet 2 ggr redan och de är rätt bleka mot mitt svarta hår. På eftermiddan i mon ska jag åka in till Josse och umgås på stan med henne. Länge sen nu. 

Ingen Box vart det idag heller :/ Jessika är fortfarande sjuk och jag fick ingen annan med mig :(
Funderar på att köra ett styrkepass på söndag i stället så att det blir nån träning den här helgen.
Sen på måndag är det ju dags för vaccinering och alla verkar ju gå och bli sjuka efter sprutan så har ställt in mig på att det kanske inte blir någon träning nästa vecka...

Jaja nu ska jag gå och kolla hur det går för hjärtat :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback