Inget blir som man tänkt sig i bland

Idag har allt verkligen gått på tok. Först ringde tjejen som tatuerar mina ögonbryn och sa att hon blivit sjuk så vi fick ställa in tiden jag hade idag och boka om till nästa måndag.
Fine tänkte och så boka jag in mig på Boxen till kvällen men så ringer dom sen när vi är på väg hem från jobbet och säger att tränaren va sjuk så passet av inställt.
Då ringer jessica sen och så ska vi boka Core tillsammans. När hon bokar sitt pass blir gruppen full och jag kunde inte boka. Vilken otuuuur...

Vart till slut en långpromenad iaf. Sen har ja bokat in mig på stationscore på onsdag och box på fredag!

Sitter och kikar på Ullared på tv nu.
Jag, Madde å Josse prata om att åka i väg i början på december å shoppa.
Hoppas på att det blir av :)


Kommentarer
Postat av: Jossee

Men elin ska ni åka till ULLARED ;) bara puckon som verkar åka dit om man kollar på programmet.... nedåå ;)

2009-11-09 @ 22:42:37
Postat av: Thyran

Ja, då massar väl vi in där ;) hoho.

2009-11-10 @ 08:02:00
Postat av: Gabbe

Klart ni ska åka till ullared ;D

2009-11-10 @ 09:19:31
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

nej det blev ingen resa i år så då handla man annat för pengarna som man spart i hop.Roligare att åka när man har mycket pengar att spendera =)

2009-11-10 @ 16:29:06
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback