Lovley

Vi slutade 12.00 idag på jobbet och det är så underbart!
Tog ut hundarna direkt jag kom hem och fick bort till friidrottsarenan.. bakom den finns det typ en åker/skogsområde som man kan släppa hundarna vid. Dom sprang som dårar båda två och så träna jag inkall och gömde mig så de fick leta på mig: ) Undra vem som tyckte de va roligast ;)
Sen när vi kom hem vart det borstning och kloklippning. Så nu är de fina och trötta :)

Här även hunnit med att städa av här hemma så de är fint inför helgen.

Jag sitter och halsar vatten och väntar på att klockan ska bli tjugo i fem.
Då ska jag hämta upp Jessica och så ska vi ner och köra ett Box-pass.

M är i väg på poker-jobb-grabb-kväll i kväll så jag tänkte ta med hundarna och åka över till storvik och hälsa på ikväll. 
Skulle ju baka lussebullar idag men de får vänta tills senare ihelgen :) Imon står julshopping på listan iaf.
Hoppas inte M är för bakis bara...

Ne nu ska jag byta om till träningskläder och ladda med en kopp kaffe.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback