Rastlös

Jag är rastlös!
Nu vill jag att min M ska komma hem :)
Ska snart ta och åka över till storvik och hälsa på. Hämta hem Mille och så ska mamma få klippa mig också.
Det är dags nu, jag är mogen haha :P Måste av med 3-4 cm iaf. Blir tokig på att håret jämt är tovigt och ser slitet ut.
Just för att det är slitet så klart men det brukar gå att platta och styla så det inte syns men icke mer ! :D

Har annars idag vart ut på morgonpromenad. Målat lite och vart ut på vinden och letat efter en del saker.
Kollat in vart jag har alla julsaker.. en månad kvar tills man får börja pynta ;p
Älskar julen, eller alla förberedesel och LUSSEKATTER, glögg och mys :)
Och SNÖN, skooooooter !!

Vill pyssla, har nästan slut på pyssel nu.
Någon som har nått tips  ? :)

Nu ska jag byta kläder och sen ringa mamma och kolla om de kommit hem från stugan.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hej hej ;D ååå jag längtar också till vintern skooooter ;D lunch i morgon då?? jag går ner med Tindra och väntar på er på hansons så beställer jag åt mig själv. kram kram

2009-11-01 @ 13:36:34
URL: http://gabiellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback