Tröttmåndag

Tusan vilken seg jobbdag det har vart idag.. Men nu e den över och förhoppningsvis blir det en bättre imon.
Å tusan en gång till för vilken jäkla träningsverk jag har av syrkepasset. Och det brukar ju vara värst dag två.. hu!

Har även vart i väg till sjukhuset och vaccinerat mig idag..
Jag och Kim åkte dit direkt efter jobbet. Gick rätt snabbt och än så länge känner jag ingenting.
Hoppas på att jag slipper biverkningar för imorgon är jag inbokad på Core och då kan jag inte ha ont i armen. Å inte vara förkyld för den delen heller!

Har börjat gjort lite jul här hemma också.. smygstartat ;) Å så fint de blir å mysigt.
Till helgen ska jag baka lussekatter och pynta massa mer.
Föresten va sjukt dyrt saffran är. över 60 kr för 2 påsar...


Dagens fundering: Varför är det tjocka människor som oftast går i träningskläder?

/E

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahaha, jag dööör av dagens fundering!! :) Du är rolig du Elin! Syns på jobbet imöra! Ville bara lämna ett fotspår så du verkligen vet att jag följer din blogg! ;)



Kram!

2009-11-23 @ 21:08:48
URL: http://isabellsundell.blogspot.com
Postat av: thyran

Men, jag svarar här. . va konstigt när ja skulle svara på din blogg :P Hoho. Och jag lääääser din ;P

Ja vilken fundering va :D Bella, nu vill jag heeeem. Å du slutar fyra du. Fuskit värre! :) Kram /thyran

Hoppas du ser de här nudaaaa :)

2009-11-24 @ 15:40:50
Postat av: Bella

Jag seeeer jag seeeer!! ;) Haha. Hoppas tiden gick lite snabbt iaf mellan fyra och fem. :)



KRAM KRAM!

2009-11-25 @ 08:46:11
URL: http://isabellsundell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback