Pyssling

Äntligen lite slapptid.. har vart full fart sen i morse..
Åt goood frukost i morse med nybakade mackor, juice, kaffe, yohurt (gart). Börjar bli bortskämd med goda frukostar på helgerna nu :)
Sen åkte jag och M till storvik och hämta med klaffbordet som jag haft där för att spackla och slipa.
Nu står både bordet och gungstolen på tork efter jag målat på de. Vitt så klart : )
Kan lägga in en bild på hur bordet såg ut innan. så får ni se hur de kommer se ut efter sen när de är klart.
De va inte vackert innan direkt :)




Jag och jessica har vart ut med hundarna också.. släppte den lös när vi va ute och gick och de sprang som tokar båda två :) Så när vi kom hem så va de dags att klippa klona på Otto vilket han rent ut sagt hatar..
Men det gick väldans bra idag. Så va bra att han hade sprungit av sig lite energi.

Nu ska jag ner och hämta tvätt sen ska ja ta bilen till coop och köpa grönsaker,chips å dipp till i kväll.
M är i väg på grabbkväll idag så jag ska bara ta de lugnt för mig själv. Tycker de är så skönt med sånna dagar i bland när ja bara får vara ensam.
Men bara ibland! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback