Män som hatar kvinnor.

Idaaag fick ja hämta ut paketet från Ellos som jag besällde i förrgår.
Stod 7 arbetsdagar leverans så de gick allt undan.
Det va ett jätte stort paket iaf och de är alltis så roligt att få öppna paket även fast man vet vad det är i =)
Jag hade iaf beställt en sängkappa å sen två täcken typ.... :)

Förmiddan på jobbety idag va inte alls nå vidare men sen vart det  bättre men men.
Efter jobbet åkte vi på kalas till Micke. Fick busa med Abbe på en gång :)
Äta mat å tårta också så klart.

Sen hem å hämta hundarna i forsbacka där de har vart idag under dagen med Lasse.
Hoppas allt gått bra..


Va meningen vi skulle färga håret och sola men de har liksom inte blitt av.
Istället ligger vi i soffan och ska snart se Män som hatar kvinnor. Jag har redan sett den men inte M och jag vill se uppföljaren såå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback