En glödlampa

Jag har fått en idé! Och när jag får det vill jag helst att det ska hända på en gång!
Jag ska bygga ett eget soffbord. De kommer bli superfint om det blir som det är tänkt.
Vi kommer förhoppningsvis att köpa ny soffa i slutet på månaden. Lutar åt en Ektrop med nya ljusgrå klädseln.
Och vårt rumsbord är väldigt stort och för fyrkantigt för vårt vardagsrum så jag tänkte göra en lite mindre variant.
Satt och kolla på byggmax och räknade på det jag behöver så i morgon efter jobbet ska jag hämta upp släpvagnen hemma hos mamma å pappa å sen åka till Sandviken och hämta upp mamma.
Så blir det shopping i Valbo och sen en sväng till Byggmax.

Soffbordet får bli helgens projekt :)
Önska mig lycka till.

Natti
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback