Klagotisdag

Blä jag mår illa och har ont i magen. Tror inte de va nå bra mat jag åt i dag på Hanssons.
För fick ont i magen direkt efter. Hoppas på att de är bra tills i morgon så jag kan jobba.

Jag har eldat här hemma så vi håller på å flyter bort. Kanske eldade en skvätt för mycket ;p
Men de är ju så myyyyysigt.

Får se om vi får soffan såld i morgon. Är helst sjukt va folk som hört av sig på den. ca 10 st som mailat på den och 4 som ringt på den men av nån anledning så har de dragit ut på tiden å ingen har kunnat kommit fören i morgon. så får hålla tummarna att den blir såld då för jag vill åka och köpa ny soffa :)

Så lär vi köpa vitfärg till huset också så vi kan måla om knutarna, vindskivor osv när de blir nå finväder igen.

Va som sagt på Hanssons tidigare idag med Gabbe och Jessica å lilla Novelia.
Så himlaaaa sööt så jag smälter.

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

guuuu vad gullig du är ;D

2010-08-25 @ 09:38:06
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback