Söndag

Igår kväll hade vi tjejmys här, jag Josse och Jessica.
Gjorde hemgjord pizza, tzatsiki och så drack vi lite. Jättetrevligt å bara sitta å prata å  dricka lite.

Söndagar är oftast städdagar här hemma. Och så var de även idag.
Har städat hela huset och nyss moppat golvet så det luktar så himla gott här hemma.
Tog även en omgång i duschen, skurade väggarna och tog en tandborste för att komma åt överallt :P Så äckligt med beläggningar huuu... fobi mot sånt. Men nu äre fräsch och fint här hemma tills M kommer hem.

Har även hunnit med att vart ut i ladan och måla en fotölj och soffbordet som jag snickrat i hop.
Ska försöak hitta nå bra tyg till fotöljen så jag kan klä om den. Vill helst ha nå grått fluffigt tyg. Sen fattas det en list till rumsbordet men sen är det klart :)
På onsdag åker vi nog och köper ny soffa så ska försöka få klart rumsbordet tills dess tänkte jag!
Kommer att bli ett nytt vardagsrum med nya möblerna. Läääängtar! För vardagsrummet är det enda jag inte är nöjd med just nu.

Vi ska sälja våran gamla soffa också, om nån är intresserad så skriv ett kommentar.
Så här ser den ut, fast våran är ljus beige.


/E



Kommentarer
Postat av: gabbe

Gud så duktig du är att hålla på ;D passa på innan det kommer små glin dåräcker tiden sällan till ;P du vi ses i mån då jag kommer in på jobbet före.. kram

2010-08-23 @ 19:16:44
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback