Tjihooo

Första jobbdagen avklarad och de gick helt okej faktiskt :) Snart helg igen :)
Va roligt att träffa några som man inte träffat på länge.

Efter jobbet åkte mamma, bror och jag in till valbo. Ja shoppade tyg som jag ska sy gardiner till köket av och lite småplock på rean. Örhängen, handduk, diadem.. hmm vet inte om de vart nå mer. Bytte storlek på mjukisbyxorna som jag fick av M i namnsdags present också. Super sköna å snygga mjukisar:) Fick även en fin servetthållare och kryddlåda från Smaksak eller Trvisamt kanske det va också i namnsdagspresent. Så fint!!

Till helgen ska vi börja med att måla om huset är det tänkt :) Ska bli så kul att få det nymålat och fräscht.
Sen ska vi sätta ner grindstolparna frammöver och snickra i hop grindar. Bara vänta på att den där jäkla häcken växer upp, det tar ju sitt lilla tag :D


Anledningen till att de inte kommer några bilder ännu är att jag inte vet vart sladden till kameran är!!!! :/ Ska leta!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback