Tråkigt inlägg :)

Vilken heeeeelg.
För de första är det sjukt konstig luuuuuft. Varm men endå klibbigt å blött:S
Hängde ut tvätt i går morse i solen som fortfarande inte är torr?! Stod så klart inne under natten.

Igår pysslade vi här hemma men min ork va inte på topp. Jag gjorde en sak sen efter det vart jag helt slut å vilade en halvtimme sen gjorde jag ett till ryck och sen fick jag vila igen.. och så höll det på hela dagen.

Idag däremot har det vart fullt ös medvetslös, imorse tog jag en promenad hem till mamma å pappa. Sen kom pappa å bror ner med en truck för att lyfta ner våra grinstolpar (av sten), de tog ett tag men skönt att ha dem på plats nu. Bara grinar som saknas.
Jag råka tappa en jättesten på min tån också så det är ett stort blåmärke, aj aj.
När grinstolparna va uppe åkte jag upp till mamma å pappa igen och hjälpte dem plocka in ved.
Sen hem igen, målade brickbord, 2 lampfötter (säger man så ?) och vardagsrumsbordet som jag snickrat ihop i helgen!
Efteer de gick jag in och fortsatt måla lister i köket sen när jag endå va inne dammsög jag hela huset och plockade, skurade även köksluckorna.
När jag sen va klar med de tog jag Mille på en promenad och sen fick jag för mig att måla ladan, sagt och gjort men färgen tog slut så det vart inte klart.
Började i stället med att plocka fram all gammal panel och annat skit som skulle till tippen och fyllde hela vagnen med sånt. Sen kratta jag ihop allt ogräs som jag rensade tidigare i veckan och vattnade på häcken/landet.
Sist å bäst av allt så tog jag ett BUBBELBAD med peeling så nu luktar jag mums och skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Har fått väldigt mycket gjort idag så i mon blir det nog en vilodag. Tss....

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback