Utbildning

Vi har två heldagar inplanerade med utbildning på jobbet nu, onsdag-torsdag.
Det är väldigt lärorikt men rätt jobbigt också då mycket handlar om att man göra saker utanför sin trygghetszoon för att utvecklas. Va helt slut när jag kom hem idag!

Men efter att M lagade falafel och makaronisar åt mig så fick jag lite mer energi och så åkte jag och hämta upp mamma,pappa å bror å så klart Mille för en tur i skogen. Letade efter kantareller men vi hittade inte mycket alls.. Men har fryst in de lilla vi hittade iaf.

När jag kom hem nu på kvällen fick jag ett ryck och gick upp i vårt kommande sovrum och bröt upp laminatgolvet å under hittade jag träääägolv!!! Lycklig:) Så klart måste det slipas ner lite och sen blir det nog målning men i vilken färg är oklart. Men det är inget som ska påbörjas än på ett tag men nu vet jag iaf att de finns ett trägolv där under.

Nu ska jag kika på livet på BB och sen ska jag släpa mig upp till sängen.
Kommer slockna som en stock.


Vårt hus


Kommentarer
Postat av: gabbe

heeeeeeeeeej!! jaaa vet du Tindra börjar på dagis v34. vi kanske kan ta det då någongång? kraam

2010-08-12 @ 10:35:35
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback