Bläääää

Igår va det äntligen dags för julfesten med jobbet som vi planerat i nån vecka.
Jag & Madde höll ikväll och hade planerat tipspromenad, lite lag-aktiviteter, julbord och efterrätt. Tror de flesta va rätt nöjda med kvällen.
Jag tyckte de va en trevlig kväll :)
Däremot så fick jag feber på slutet och när jag kom hem va jag helt slut. Ställde mig i duschen och sen gick jag upp och la mig.
Kunde inte sova för jag frös så hemskt även fast jag hade två täcken och filt på mig.
Vaknade i morse med feber, halsont, snorig och va hes. Allt på en och samma gång och värdels sämsta tajming.
För det första skulle jag ha vart till jobbet och hjälpt till lite till kvällens julfest och sen så skulle Gabbe och Jessica ha kommmit hit nu på kvällen på tacos och idolmys.

Istället har jag tillbringat hela dagen på soffan. Har sovit nästa hela dagen och nu sitter jag här själv och dricker julmust bara för de kliar så hemskt i halsen.

Tycker synd om mig själv och är så less på att jag blev sjuk just idag!!! Om de bara kunde ha väntat EN dag. :(
M är inte heller hemma så ingen höjdarfredag direkt.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Dags för en uppdatering kanske ;D

2010-12-16 @ 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback