GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Men vilken dag...

Va in till läkaren för två dagar sedan för att jag haft så ont i magen i fler veckor.
Har trott att de vart magsjuka men idag fick ja svar på proverna och det är en maginflamation jag har så nu ska jag äta antibiotika i 7 dagar. Kul jul..

M kom nyss hem från valbo också, då har han köpt samma sak som jag har köpt åt han i julklapp...
Så typiskt!!
Vi hade bestämt att bara handla något litet åt varann eftersom vi köte en divansoffan istället.
Men även fast det bara va en liten sak så är de skittråkigt ju..


Hoppas min otur vänder från och med nu i alla fall! :)

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer
Postat av: gabbe

men fy då gumman =/ Hoppas att det går över då. God fortsättning och kramizzar

2010-12-27 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback