God morgon

Vaknade med halsont i morse. Har ingen ork att göra nått alls idag..

Småstadsliv kommer till valbo idag men de missar jag :(
Vi ska i väg på kalas hos min kusin som fyllt år.

Tänkte slå in lite julklappar idag. Får se om jag verkligen är klar med alla eller om jag har missat till någon.
Mamma prata om att åka till Kupolen i morgon så då kan ja annars handla de sista.. om inte annat ska jag nog handla lite till mig själv då :)

Va och klippte mig i går också ju... har inte hunnit fixat det själv men de känns skit bra.
Ska bara ha i lite färg så jag får bort utväxten.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu har du missat Loket och småstadsliv, herregud :)

2010-12-04 @ 11:24:21
Postat av: thyran

Att ja missar Småstadsliv skääär i hjärtat :(

2010-12-04 @ 12:33:55
Postat av: Gabbe

tjooo!!ite mer info tack ;D kl 16 börjar det altså. vad ska du ha på dig?? ska du ha med dig eget vin eller så?? kraam

2010-12-08 @ 13:11:22
Postat av: Gabbe

mmm det ska bli så roligt ;D längtar!! jag köpte en svart röd klänning i dag hoppas den blir bra. då ses vi i möra. kraam

2010-12-08 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback