Love !

Första jobbdagen idag efter den sköööna ledigheten.
Å vilken jobbdag, bara massa STRUL. Har haft ont i magen hela dagen, mår skit och de går inte att släppa jobbet när ja kommer hem heller! SUCK. Försöker tänka possitivt men så kommer ja å tänka på "de där på jobbet" å så blir ja less. Känns Skit att gå till jobbet när det är strul.

Men försöker tänka på alla bra saker i stället:
Jag har världens bästa pojkvän, mamma, pappa och brorsa!
Jag har himlans bra framtidsplaner som jag längtar efter
Jag håller i gång och tränar sen ca 1 ½ månad tillbaka (tränat minst 2 ggr/ veckan)
Jag har iaf ett jobb :)
Det är snart helg och då ska vi fira bästa pappa som fyller år idag och så ska jag åka till Gävle och hälsa på bästa Josse & Frida i deras nya lägenheten.
Inte så pjåkigt endå :) Men sällan man tänker så här...

Nu ska jag slänga mig i duschen, hamna här i soffan efter träningen idag.
Körde spinning & styrkepass idag. Har kommit fram till att ja inte tycker styrkepassen är så roliga men att spinningen däremot är superskoj:) Kommer nog köra på med Box och spinning så mycket det går framöver. Nästa veckan kommer träningstiderna i gång som vanligt.
Jaja, duschen va det ja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback