3 dagar kvar :) INLÄGG som inte blev publicerat igår..

Då va de söndag igen då. Tänk va helgerna går fooort.

I fredags bjöd vi hit mina föräldrar, bror och M´s föräldrar på mat.
Trevlig trevligt och vi fick två superfina tallrikar som ja ska börja samla på och så en rosknoppskupa eller vad man säger som också va jättesöt. Kan visa bilder sen, blir nog enklare så :)

Löördan vaknade jag med halsont men M och jag tog oss ut på en promenad ner till stan och sen tillbaka hem.
Åkte ut till forsbacka och hälsade på och busa med hundarna och kammade ur Mille massa päls. Lossade hur mycket hår som helst. Nästan så man trodde han skulle bli nakenhund.
Sen på kvällen kom halsontet tillbaka och vi åt tacos och somna rätt tidigt.

Söndag idag och M och ja va iväg på loppis här i sandviken sen över till storvik och så hämta vi upp mamma och vidare på en till loppis. Gjorde bara ett fynd i dag, en klädhängare med jättefina gamla krokar på för 25 kr.
Tillbaka till storvik och tvättade bilen som var superlortig och drack kaffe å prata lite sen åkte vi hem och har pysslat här. Ja har lagat matlådor till veckan. Tacopaj i ena och tacokyckling med pasta i den andra. :) Smaskens.
Jag har även tagit mig ut på en långpromenad på kvällen.

Undrar hur mycket jag väger nu egentligen. Känns som ja går upp över helgen även fast jag inte äter något godis och fast ja dricker cambridge som vanligt. :/ Hoppas de inte är så.
Ska som sagt köra tills på onsdag och hoppas då på att väga 56 kg.
Vi får se hur de går helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback