Resultat

Idag är är dagen jag skulle ha vägt 56 kg meeen tyvärr har jag stått still på 57,5 kg sen förra torsdan.
Har läst lite och tydligen är det vanligt när man bantar att man står still under vissa perioder även fast man rör mycket på sig och äter lite vilket jag har gjort. Jag har inte fuskat och endå står jag still. Lite frustrerande!
Men jag är endå sjukt nöjd med att ha gått ner från 59,9 Kg till 57,5 Kg. De märks och det känns.
Ska försöka gå ner ytterligare lite grann. Men absolut inte under 56 kg.

Till helgen ska jag även ta och äta lite godis :) ska bli sååå gott. Det som är så sjukt när man dricker shake i stället för mat/frukost är att när man väl äter oavsett om de är en lunch eller om de är en banan så njuuuuuter man verkligen av varenda tugga och uppskattar det så mycket :)

Jag har iaf mätt mig innan och så mätte jag mig nu och de har ju blivit lite skillnad :)
Jag har mätt på de bredaste ställerna.
Vägde: 59,9 kg  - Väger: 57,5 kg = - 2,4kg
Mage innan: 80cm - nu: 76 cm = - 4 cm
Lår innan: 56 cm - nu: 52 cm = - 4 cm
Arm innan: 28 cm - nu: 27 cm = - 1cm
Bröst innan: 87 cm - nu: 87 cm = ingen förändring, skönt :)
Rumpan innan: 96cm - nu: 93 cm = - 3 cm


:)


Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

Bra jobbat! :D

2010-03-18 @ 08:44:41
URL: http://linnsundinn.blogg.se/
Postat av: lindis

tack så mycket elin :) det ska bli superskoj med hus, så trött på att bo i lägenhet :)



på tal om vikt o grejer..

jag står still nu på samma vikt som jag gjort ett antal veckor, men jag krymper i kroppen.

först går man ju ned på dem ställena där det behövs, sen så när det inte finns så mycket mer att ta av så ska ju kroppen formas också.

så även fast det inte händer så mycket på vågen som du vill att det ska göra så märks det som sagt på kroppen. det är mycket bättre att mäta sig än att väga sig, för det är på måtten du ser det riktiga resultatet :)

bra jobbat o lycka till i fortsättningen :)

(fast jag tycker inte du behöver gå ned i vikt, du är och har alltid varit så fin elin)

kraam :)

2010-03-18 @ 19:48:53
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback