Skogen

Gud i skruven vilken daaaag..
Har gjort massvis med saker idag. Sågat lister och satt på plats och sedan målat dem vilket är väldigt tråkigt. Målade även lite på tv-skåpet. När jag endå va i farten så gick jag ut och oljade in altanen, med en pensel!!!! Kom på efter att jag borde använt roller för de tog flera timmar för mig :D och min axel gör ont nu...
Oljan tog slut så allt vart inte klar men de mesta. Fin fint.

Sen kom mamma och hämta upp mig och vi åkte ut i skogen och plocka kantareller.
Vi hittade massor med svamp :) Väldigt kuuul, skogens guld. Ska bli gott, så nu blir de pastagratäng med kantareller nån dag i veckan.
Tycker de är väldigt skönt att vara ute i skogen men jag är så jäkla rädd för djur.. björn och ormar m.m.
därför åker ja sällan ut i skogen :/ Förstå om man skulle se en björn.... skulle lätt börja grina och få panik å inte kunna röra mig. (Precis som de blir när ja ser en groda uuuusch)

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

eeeyy! det är karl hedins träolja =) dom har bara 1 sort =P

2010-09-06 @ 10:56:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

jasså ja men det bleknar nu under höstenm och vintern och kan säkert olja på en ny olja till våren.=P

2010-09-07 @ 09:52:30
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback