Början på jobbveckan

Då va det måndag och jobb igen. Helgerna går alltid för fort.
I morse när vi kom till jobbet så va det nå fel med larmet så det gick inte att komma in så vi fick sitta och vänta säkert en timme innan dom fixa det.

Ifredags va jag in till Josse och vi firade henne lite på church street. Andra helgen i rad för mig ;p
Men det är ju sååå gott och den enda mat jag är sugen på. Josse hade köpt en present till Thildisen...
Kolla så söööt :)






Har gått och blivit förkyld i helgen också :( Är väl bara för att man har kommit i gång och jobbat och träffar mycket folk.
Har ont i bihålerna/snorar och känner mig febrig. Men hoppas det inte blir värre än så här för då kan jag i alla fall jobba.

En trött barbamamma i morse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback