Förlängd sjukskrivning

Nu är jag sjukskriven resten av tiden....
Ligger hemma i sängen nu och kan inte riktigt förstå att jag inte ska jobba mer...
Å vad ska jag fördriva dagarna med nu?!

Träffade en jättebra läkare idag, ska be om att få henne som "min" läkare frammöver också.
Tycker att många som man träffar på inom vården inte riktigt lyssnar vad man säger å inte kan ge några tydliga svar på frågorna man ställer.

Men anledningen till att jag är sjukskriven är att jag har vätska och en svullnad i axeln som gör att armen domnar.
Antagligen pga vätska som jag samlar på mig nu under graviditeten. Så förhoppningsvis ska detta ge meed sig efter graviditeten annars lär jag komma tillbaka dit.
Nu ska jag vila armen så mycket jag kan och inte belasta den i högt läge. Vilket inte är så jättelätt....
Man använder ju armen omedvetet. Att borsta tänderna är inte det lättaste kan jag meddela :P
Armen domnar om jag gör det med höger arm och ska jag göra det med vänster arm så får jag inte in takten ordentligt om man säger så :D


I morgon ska jag in till jobbet för att avsluta några saker och så tänkte jag bjuda på fika i alla fall..
Usch de känns jättekonstigt de här...
Inge jobb och inget jag kan göra hemma här heller.


Kommentarer
Postat av: gabbe

gumman då =) ses i möra. kramiz

2011-08-29 @ 19:24:21
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback