Händer grejer

Idag har det kommit upp kakel på ena väggen i köket!
Så nu händer det grejer här hemma och det ser jättebra ut med nya kaklet.

Jag började dagen med en sovmorgon till halv tio idag... Efter dess har jag haft massvis med energi så jag tog en promenad i rask tankt till och med. Hälsade på uppe hos pappa och myste med Mille.
Han bor hos mamma och pappa nu under tiden vi rustar eftersom det är så mycket smuts och noll ordning här nu.
Men snart kan han få flytta hem igen.

Mamma skickade ett sms och fråga om jag ville följa med till valbo efter hennes jobb och jag är ju inte omöjlig när det gäller shopping.
Så vi har gjort valbo på eftermiddan/kvällen, va ut till Owe`s men va fortfarande helt urplockat där..
Å det finns så himla mycket fina höstkläder nu men det är ju ingen ide att shoppa :(
Så shoppingen idag vart en orkidee på ikea för 49 kr, en stekpanna med lock och en födelsedagspresent till Marcus ;)
Vart även en kycklingmacka på Subway.. mmm!!

Nu ska jag leta lite insperation på styleroom.se
Kolla in där om ni vill ha lite nya inredningsideer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback