Inte OK.

Usch vad jag skulle vilja spy ur mig saker!
Skulle kunna skriva en bok om hur irriterad och arg jag är på er.
Men det är inte lönt och inte värt att lägga energi på mer.

Så fult att särbehandla sina barnbarn och ännu värre SINA EGNA BARN!!
Hur fan är man funtad då?  Inte över huvud taget antar jag...

Det är inte acceptabelt för fem öre mer från min sida.

Jag kommer aldrig att göra skillnad på mina egna barn / barnbarn osv.
Och jag kommer aldrig acceptera att någon annan gör det heller!

Kommentarer
Postat av: gabbe

God kväll =) Mår du bättre i armen? Helgen spenderas eller har sepnderats lite shopping, mat hos erik och katrin. I morgon blir det cirkus och träning ;D kanske en fisketur.

2011-08-27 @ 22:01:59
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback