Sjukskriven

Sjukskriven för min jäkla arm "inte hänger med".
Känner mig som Tobbe i "en annan del av köping" när han säger att tån inte riktigt hänger med.
Precis så är det för mig med min högerarm nu. Hela armen domnar enda uppifrån axeln.

Har en tid hos sjukgymnasten i morgon i allafall så får se om de har något vettigt att komma med.

Hemma ser det ut som ett bombnedslag så jag fördriver tiden hemma hos mamma å pappa om dagarna.
Sover och kollar på tv.... inte spc roligt.

Blir inge längre inlägg än så här för detr går inte så bra att skriva.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Lycka till =) hör av dig när du är klar. saknar dig här ju tråkigt att äta själv =/.

2011-08-24 @ 07:48:15
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

ja hassan berättade, gud hoppas det släpper drygt att gå runt och ha ont i en arm liksom. När ska du träffa en doktor då? läste på en annans blogg att hon hade en nerv som var klämd vid halsen så hon mådde illa hela tiden usch. besvärligt att vara gravid men underbart när det är över ;D Ja visst var den snygg men kosta där efter =P pjuu nä se till att bli av med det där nu för du ska ju snart gå hem. ;D

2011-08-24 @ 14:25:27
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: sandra

Min ena hand/arm domnade oxå bort när jag var gravid första gången, d var inte helt ovanligt enligt min barnmorskan men om d blev "längre" stunder så sa hon att man skulle bli tvngen att göra en operation...

2011-08-24 @ 20:09:53
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback