Sköna lördag


Igår fick jag sluta jobbet 12, vilket va superskönt. När jag kom hem så kröp jag ner i sängen och sov middag på 2 timmar. Tar på krafterna att vara hårt arbetande och gravid ;p

När vi vaknade så skulle vi åka till Gävle på kalas för Marcus bror som fyllde år.
Men vi hade lite tid över och eftersom alla mina tight har gått sönder mellan benen... ja mina lår är för stooooora!
Så ville Marcus att vi skulle åka in i valbo och så skulle han köpa nya åt mig, snäll han:) Köpte tre par nya byxor, ett par haremsbyxor som är sååå sköna men mindre snygga men det struntar jag i. Ett par tight och ett par tighta träningsbyxor. Så nu har jag tre par att variera mellan den här sista tiden. Sen hoppas jag att låren blir mindre så jag slipper nöta sönder alla byxor :D Usch haha.

Vart superhungrig på väg in till valbo så vi åt på subway. Jättegott å det bara saftas i munnen när ja tänker på mackan jag åt. :D vart ska detta sluta....
Sen åkte vi iallafall in på kalas och fikade gott hos Andreas och Sandra.

Idag har jag röjjt ur det mesta ur köket... matbordet står numera i vardagsrummet. Ständig rust här hemma. :/
Roligt att det händer grejer men det är inte kul att bo här under tiden.

Nu väntar jag på att Marcus ska komma hem med bilen å att Jessica ska komma. Sen ska vi åka hem till Gabbe på tjejkväll. Trevlig :)

Bild på mina sköna haremsbyxor. Tror det heter så i alla fall :)






V 34


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk, bara sex veckor kvar tills mormors bus kommer...vi längtar :)

2011-08-21 @ 12:06:58
Postat av: Fia

Ja men absolut :) hoppas det kommer nå tips bara. Annars blir det nog smörgåstårta eller olika slags sallader tror jag. Var inne på nå kött och potatisgratänger men det blir så drygt och hålla det varmt när gästerna kommer olika tider :) Men än så länge är det 1,5 månad kvar tills jag fyller så jag ska väl hinna klura ut något. :)

2011-08-21 @ 18:42:11
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback