Sovit skönt

Gud så skönt jag sovit i natt, inte vart upp och kissat en enda gång ens. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall haha, kanske har gått i sömnen.
När sov man en hel natt utan kisspaus sist ? :)
Å skönt med torsdag idag för då är det innebär ju så klart att det är fredag i mon och kortdag på jobbet.
Sen ska jag in till Josse på kvällen å hälsa på.

Ikväll ska jag nog montera ihop spjälsängen för nu har Marcus vart duktig och målat klart golvet där.
Igår kväll vart det inte mycket gjort för då somnade jag på soffan när jag kom hem, vaknade till Livet på BB i alla fall.
Får se om vi är utan soffa ikväll nu när jag kommer hem då, då kanske man får lite gjort på kvällarna när man inte har någon sån att slappa i :P



Har sån jäkla halsbränna/uppstötningar idag :( Äckligt för det känns som maten sitter fast i halsen. Blä.
Jag har ingen lust att ta tabletter i "onödan" heller. Tar bara det om jag absolutabsolut behöver.


Kommentarer
Postat av: Fia

Rennie tabletter kan man äta utan problem, jag går inte en meter utan dom =) Jag levde på sånna när jag vänta Arvid och jag har fruktansvärd halsbränna även denna gång =)



Vad jobbar du med förresten??! =) Må så gott!

2011-08-11 @ 16:00:20
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback