Två paket

Åå jag fick precis två sms om att vi har två paket att hämta ut från Ellos och Jollyroom.
Så nu har jag lite och pyssla med i kväll.
Synd bara att vi inte kan bygga ihop spjälsängen fören rummet är klart bara.
Har ju inte sett den i verkligenhet så vill se så den är lika fin som den såg ut på bilden.

Men Marcus är hemma och jobbar på med rummet så det står inte på fören det är klart.
Tror golvet och väggen skulle målas idag så blir det tapetsering i nästa vecka har jag för mig.
Vill ju så gärna tapetsera själv men tapetklister ska man tydligen också undvika :/
Så vi har turen att få hjälp av Marcus föräldrar.


Annars så sitter jag som vanligt vid den här tiden och har jour på jobbet.
Blir pannkakslunch idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback