1 december

Yr i bollen?
I går när jag va uppe och letade efter en pyjamas till Thilda så hittade jag ju på en fleceoverall från POP i stlk 62 till henne som jag helt glömt av att vi hade. Va ju en bra överraskning för nu slapp vi köpa en ny:)
Får prova med den helt enkelt och blir det för kallt så får vi införskaffa en tjockare overall.
Just nu kan man ju fundera om de blir någon vinter i år..

Va ute och gick idag men det blåste så hemskt men att gå i uppförsbacke och motvind med vagnen är bra träning iaf! Känns i vaderna! Eller kanske är de för att de är så otränade ;p

Har nyss fikat en lussebulle och kaffe och snart börjar Jul med Ernst på tvn. Kanske man kan få lite inspiration!

Libanes gryta som va mycket godare dagen efter. Inte de finaste upplägget kanske :D
Undra om det är pga hur det ser ut som Marcus inte vill smaka på den här maträtten...
Här finns receptet i fall någon vill prova å laga det. Å de smakar bättre än de ser ut ;)
http://www.mataffaren.se/recipe/recipes.aspx?pageid=3049737&_path=3734;3049737&recipeid=2976046

Mammas älskling!



Kommentarer
Postat av: Linda

Sådär har jag också gjort :P hittat flera oanvända plagg som hon inte ens hunnit använda, för att de blivit bortglömda.

Men vet du Elin!? Enligt min karl så har man köpt för mkt kläder då..Är det möjligt?? :O Ingen risk! ;D

2011-12-02 @ 09:07:13
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback