Fredag

Halv tolv somna vi i går och sju va de dags för ammning sen somna vi om till tio. Inget man kan klaga på :)
Gick ner halv elva och gjorde en flaska ersättning sen satt vi och snicksnacka när jag åt frukost, Thilda i babysittern och jag vid köksbordet. :)
Hon är så go när hon har sina små pratstunder, munnen går i ett på henne.
Nu sover hon en sväng igen så jag passar på att läsa lite bloggar.

Idag kommer Josse på besök, vi ska ta oss ut på en promenad tillsammans bla.
Ihelgen funderar jag på att ta min första joggingtur på 1 ½ år... Jag har inte så höga förväntningar ;p



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det får hon eller han gärna göra för nu börjar jag bli riktigt less på det här :(

2011-12-16 @ 14:47:46
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer än välkommen, saknar dig också :(

2011-12-16 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback