onsdag

Kom ut på en joggingtur i går till slut. Hade hunnit blivit mörkt så det va inge roligt att springa runt Bro..
På tvä ställen va det så mörkt så jag såg bara vägen 1 meter frammåt.... usch va fort jag sprang då haha.
Förbättrade tiden med 30 sekunder så det va väl tack vare att jag är mörkrädd :)

I morse ställde vi klockan och gick upp vid halv åtta.
Jag och Thilda har vart på babymassage. Va väldigt mysigt!
Men Thilda ville ha mat nästan på en gång så vi missa de mesta. Får repetera lite hemma i stället.

Nu ligger hon och sover här brevid i soffan. Varm som en kamin är hon lillskrutt :( Och rosslig.
Hon har vart kinkig hela eftermiddan så det är väl en förkylning hon har i kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback