Gårdagen * två fynd

Igår fick Marcus för sig att han skulle köpa en cykel som han kan ha på jobbet.
Han ringde på en annons på blocket och sen åkte vi in till Sandviken för att titta på den. Jag satt kvar i bilen under tiden så kommer han och cyklar förbi mig och ser skit nöjd ut.
Tårarna spruta på mig för jag skratta så mycket åt cykeln... En ROSA herrcykel med smala däck. Fattades bara att han skulle ha bockstyre och cykelbyxor på sig :D Marcus är toknöjd med sitt köp i allafall, huvudsaken de :)

 

Vi gjorde även ett till "fynd" i går.
Vi rev upp klickgolvet i blivande barnrummet och där under låg först en plastmatta som vi ockå rev bort.
Sen där under, låg det ett fint trägolv. Trägolv är kärlek de :)
Blev så glad, av ett trägolv kanske ni tänker hehe men det kommer bli så himla fint efter en slipning och sen vitmålning.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback