Senaste bygget

Eftersom vi inte får plats med ett stående skötbord i vårt badrum och vi inte vill sätta upp något väggskötbord så har vi letat efter ett skötbord till torktumlaren...

Det ENDA skötbord som finns till torktumlaren/tvättmaskinen heter typ Emba och kostar 2200 kr.....
Så jag har byggt ett eget som ser precis likadant ut förutom att det är vitt :)
Köpte billiga hyllplan på IKEA så allt som allt blev det 175 kr i stället.

Så här ser det skötbordet för 2200 kr ut.

 

Å här är det för 175 kr :) Jag ska bara hitta nå fint tyg som går att torka av till madrassen som ska ligga där.

 

Ovanför skötbordet har vi en handdukstork som vi aldrig använder till handdukstork så jag har sytt den här förvarings- ja va kallar man de? :D
Den tappar lite formen när man har för mycket saker i den som ni ser men men den får funka :)

 

Besöket hos BM gick bra idag. Bra värde och till å med mitt järnvärde är uppe på 121, så högt låg det inte ens innan jag vart gravid så det är bra :)
Har ju tidigare legat över kurvan men nu låg det på 27 så strax under "normal" så det kanske inte blir en 4 kg bebis endå :p Kanske bara va en tillväxtperiod sist.
Hjärtljuden låg på 132, hon låg nog och vilade.
Från och med nu blir det besök varannan vecka, får träffa den här barnmorskan en gång till innan jag ska träffa ordinarie igen.

 


Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Jag måste nog säga att jag tyckte din var snyggare. Vitt funkar ju till allt!! Smart upphängning du gjort också!! :)



Å framförallt.. grattis till ert lilla mirakel!! Så underbart!

2011-07-27 @ 12:38:32
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jättesmart ide med att göra ett skötbord av ikea hyllplan! Jag håller på och söker en liknande variant men den enda som verkar finnas är ju den för över 2000kr och det är alltför dyrt ju. Hur gjorde du med hyllplanen? För nu blev jag jätteinspirerad att göra ett själv! :)

2012-01-05 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback