Barnvagnsdjungel

Idag har vi för andra gången vart ut och kollat på barnvagn.
Sist va vi på barnenshus som jag inte tyckte hade nå bra utbud.
Idag va vi på babyproffsen som jag tyckte hade ännu sämre :/

Vi frågade i alla fall om råd där och först kändes de som hon prata kinesiska med oss för jag hängde inte med på alla ord hon hoppa fram å tillbaka mellan.
Men nu är vi lite klokare  och har väl så gott som bestämt oss för vilken vagn vi vill ha.
Vi vart lite stressade när hon på babyproffsen sa att vi typ måste beställa vagn NU om vi vill hinna få den tills oktober eftersom de är minst 14 veckor leveranstid på dem.
Tydligen tar de som tillverkar barnvagnar semesterstängd i Juli...





Blir nog en sån här, Teutonia.
Om du har något bra eller dåligt att säga om dem så får du gärna kommentera :)




Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet inget om just de där men kan tipsa om emmaljunga.. vi hade en citygross som liggvagn o va jättenöjda.. hade jag fått barn igen hade jag tagit den med två svängbara i fram för nu har vi sittvagn med svängbara o de är så mkt smidigare! men de är som du säger rena rama djungeln, jag är väl inne på 4e vagnen tror jag o pojken är 2 :)

2011-06-17 @ 22:50:16
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback