Fredags fläng

Gud vad vi har vart ute och flängt i Gävle på eftermiddan.
Va först till K-rauta och köpte mer staket, så klart va staketstolparna slut där så vi åkte till Jula för att köpa dem men där hade bara runda. Vem köper runda staketstolpar i trä... tror aldrig jag sett någon ha de...

När vi ändå va i hemligby så gick vi in på Barnenshus för att kolla på barnvagn men vart då inge klokare alls av de.
De flesta va ju med sittdelen. Tycker de är jättesvårt att se helheten då. Och att det inte fanns några fina färger på dem som de hade hemma. Vet att man kan beställa med andra färger och så men nää vi får åka till babyproffsen istället och hoppas på att det är bättre där.
Lutar åt Teutonia (tror den hette så) eller emmaljunga med två mindre hjul där framme. Dom verkar vara mycket mer lättstyrda än de med fyra stora hjul.

Sen va vi in på blomsterlandet och köpte lite uteblommor men känns som vi är ute för sent för de flesta blommor ser överblommade ut..
Har nyss planterat ut dem i alla fall och hoppas på att de växer på sig lite så kommer de blir väldigt fint.

Till sist va vi in på coop i valbo och hitta på staketstolparna.

Hittade en present till Marcus föräldrar som fyller åt nästa helg. Skönt att vara klar med det i tid.

Nu sitter jag helt utslagen i soffan med iskall cola. Ska äta lite ost och kex senare och se en film.

Fick föresten äntligen mitt HM paket idag, den klänning jag trodde skulle vara superfin va inte nå spc alls och en annnan som jag bara slängde med för den va på rea för 79 kr ÄLSKAR jag. Färgglad, bekväm och söt :)
Visar kanske sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback