Lördag på Annebergsgatan

Idag har det blivit mycket gjort på Annebergsgatan, jag har städa huset, skurat hela altanen och den är inte liten och satt staket. Vid sju gav vi upp med staketet och åkte och köpte en varsin pizza och tog med den upp till mamma och pappa. Satt ute på deras altan i nån timme och prata.
Mamma och pappa fick se bebisen sparka för första gången :)

Vi lyckades slippa regnet idag, det mullra och regnmolnen gick precis förbi oss. Såg att det regna vid molnen med vid oss så sken solen :) Får se om det kommer nå regn i morgon som det står att de ska bli, smhi och yr har ju inte haft ett rätt senaste veckan på vädret..

Stog och spegla mig i bikini idag och kikade på magen och så trodde jag att jag såg en bristning.
Men så när ja tog med fingret på den så gick den bort så de va bara nå skit jag hade fått på magen haha ;D


En bild på min nya favvoklänning och magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback